Home

Hledání filmu podle žánru

Vyhledávač filmů pomocí klíčových slov SHOWBIZ

Emoce sem, emoce tam. Tomuto filmu vážná nota hraní na city škodí a ve srovnání například s Apollem 13, Nic nás nerozdělí, nebo Gravitací, byť nebyla podle skutečné události, působí Everest jako jedno velké vypravěčské selhání. Nicméně existuje něco jako záchranný kruh, který nedovolí tonoucímu se utopit Pokud jde o hledání filmu, můžete použít vyhledávací pole, hledat podle písmene nebo jít do jakéhokoli filmu a my budeme mít žánry filmů na pravé straně. Web, který má odlišný design, ale má stejnou funkčnost jako weby, které jsme dosud zobrazili. Datum vytvoření: 05-05-2020. Název webová stránka: Mz Filmes - onlin O hlavní roli ve filmu stála i mladinká Adina Mandlová. Její tehdejší milenec Hugo Haas jí to však rozmluvil s tím, že by nebylo dobré začínat kariéru jako nahá. Když poté Mandlová s odstupem let viděla úspěch Hedy Lamarrové v Hollywoodu, tak ji mrzelo, že Haase poslechla Nejlepší filmy Francie podle žánru. Facebook. Twitter. Google+. Protagonistou filmu je chlapec, který musí získat ústavu svého milovaného člověka. se dopouštějí různých zločinů, mění auto, napadají bohatou buržoazii, poskvrňují pokrytectvím při hledání pravých pocitů, emocí a samozřejmě i adrenalinu. Režisér Marc Forster se narodil roku 1969 v německém Ulmu jako nejmladší ze tří bratrů. Vyrůstal ale ve Švýcarsku, odkud ale po dokončení střední školy odletěl studovat film do zámořského New Yorku.Po natočení dvou dokumentů (pro evroé televizn

Kategorie:Filmy podle žánru - Wikipedi

Podle potřeby můžete kterýkoliv shlédnout nebo si ho nahrát. Nahraný pořad pak budete mít k dispozici po dobu 30 dní. Hledat film můžete kliknutím na žánr (oranžový rámeček) nebo ve vyhledávacím okně (zelený rámeček). Hledat lze podle klíčového slova, jako je název filmu, jméno herce nebo žánru Hledání je plné silných, ale i lidských momentů, jež dokáží celé dramatično značně prohloubit. Jedním z nich budiž kupříkladu odlehčující scéna, v níž je několik Čečenců schováno v domě uprostřed obléhaného městečka, a jedna z žen vtipkuje o Rusech s tím že doufá, že jí nevymlátí okna Jak najít film, seriál či dokument bez názvu? V tomto vyhledávači filmů můžeš hledat film podle různých parametrů v celé filmové databázi Filmtora Tipy na filmy a seriály podle knižní předlohy. Hledání Aljašky. U středoškolské tématiky ještě chvíli zůstaneme, ale tentokrát zabrousíme na jinou platformu. dle mého skromného názorů jeden z nejlepších snímků tohoto žánru.

Kategorie:Filmové žánry - Wikipedi

Dustin Hoffman (83 let), herec, režisér, archivní záběry. Rodným jménem Dustin Lee Hoffman. Narodil se 8. 8. 1937 (Los Angeles, Kalifornie, USA) Hledání v tématu; podivat neco jsem si tu od vás vzala něco jsem i viděla ale ráda bych byla jestli někdo nemá stejné zaměření žánru filmu jako ja aby mi moh poradit na co se mám dále podívat. Lidice, Shindleruv seznam,7 dni hřichu,7 smrtelných hříchu, Želary, psychologické thrilery nebo horory, filmy podle. Přidat hledání podle žánru na Razor stránku Add search by genre to the Razor Page. Aktualizujte index. cshtml následujícím způsobem: Otestujte aplikaci tak, že vyhledáte podle žánru, podle názvu filmu a pomocí obou. Test the app by searching by genre, by movie title, and by both.. Protože se tu často zakládají dotazy na filmy s gay tématikou, tak jsem si dovolil založit téma, kde budou přehledně napsaný názvy velké spousty gay filmů a odkazy na ně. A pokaždý, když někdo založí další téma na dotaz ohledně gay filmů, dostane odpověď v podobně zaslání tohoto odkazu. Ušetří to čas. To je tedy celé k čemu tohle téma slouží, proto. Isabelle Lacamp herec. Rodným jménem . . Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie

Ďábel nosí Pradu. Kultovní trhák ze světa vysoké módy vznikl na základě ne až tak masově známého díla z pera americké spisovatelky Lauren Weisberger. Ta světu ukázala, že závratný svět drahých oblečků a módních periodik vlastně nebude až tak rajským místem pro život. Filmová adaptace zpod taktovky Režíroval jste hned několik úspěšných televizních seriálů, především detektivního žánru, i během Herce je divák neustále napjat, kam se děj vyvine - dá se říct, že jste tu nějak uplatnil svou detektivní zkušenost? Každý příběh je dobrý, když má v sobě. Retro je opět v módě a filmu to sluší. Úvodní honička v trabantech je naprosto geniální. Za expozici bych dal snímku z fleku 100%. Pak už je to jenom exkurze do Říma, kde se více dozvíme o tajemné organizaci, a také nám roztomilá Alicia Vikander ukáže svůj elegantní taneček v černobílem pyžamu a s černými brýlemi

Hledání českého hororu za českými pokusy o žánr definovaný spojením zpěvu, tance a dramatu (muzikál) a za zdejšími příspěvky k žánru identifikovatelnému díky výpravě, nadpřirozeným prvkům nebo využití archetypů (pohádky). Kniha sice vyšla pouhý rok před premiérou filmu, ale Herz měl podle všeho. Hry podle žánru Microsoft přehledně na jednom místě. Široká nabídka. Produkty skladem. Doručíme do 24 hodin. Pravidelné akce a slevy na Hry podle žánru Microsoft Hledání. Kde jsem: Katalog > Vyhledávání . Pocitacove hry podle zanru. Nalezeno: 117 produktů. Svět podle Norma Musí se prát odděleně - Meres Jonathan . Myslíte si, že když vás ráno vytrhne ze sladkých snů budík, je to děs? Tak to vás asi ještě nevzbudil zvuk z vedlejšího pokoje, který nejvíc ze všeho připomíná. 1 KFS FF UK nám. J. Palacha 2, Praha 1, tel.: +420 221 619 227, e-mail: film@ff.cuni.cz FILM A ŽÁNR Historické nastín ění vývoje konceptu Koncept žánru je jedním z problematických a nestabilních koncept ů filmové teorie a historie

Teorii o simulaci zpopularizoval nejvíce film Matrix, který se zařadil mezi kultovní díla žánru sci-fi.Její různé podoby se dají ale vysledovat až do starověku, přes Platonovu jeskyni, kde vše je jen odraz na stěně, až k Čuang Čouovi a jeho motýlímu snu (Čuang Čou se ve snu přeměnil v motýla a létal vesele nad loukou, jen si už neuvědomoval, že je Čuang Čou) U každého filmu lze zadat český a původní název, žánr, místo uložení, délku filmu, zvuk (případně i jazyk) filmu a také možnou poznámku. Filmy lze řadit podle českého i původního názvu, místa uložení, žánru a také délky filmu. Filmy lze vyhledávat podle českého nebo originálního názvu Výsledky hledání na Expres.cz. Měl to být český Avatar, je z toho ostuda za 240 milionů! Režiséra film zničil a teď míří k soud Filmy můžete zúžit podle jejich hodnocení IMDb, roku jejich vydání a žánru. Ve spodní části výběru žánrů je možnost zahrnout nepopulární filmy. Nepopulární možnost filmu zahrnuje filmy, které byly ohodnoceny 1000 nebo méně lidmi DVD podle žánru str. 3,DVDobchod.cz | DVD filmy, Blu-Ray filmy, 3D filmy, novinky, akce, slevy Titulní strana Kontakty Obchodní podmínky Doprava a platba přihlásit / registrovat Hledat v dvd-filmy blu-ray hudba knihy hr

Dělení filmů podle žánru

1. Uznávaný magazín Sight & Sound vytvořil žebříček nejlepších filmů všech dob! Britský časopis oslovil řadu lidí, kteří se pohybují ve filmovém průmyslu a pomocí hlasování tyto filmy vybrali. Ovšem dopředu Vás musíme upozornit, že v TOP 10 nenaleznete žádné snímky, jenž jste mohli vidět nedávno v kinech. 10. 8½ režie Federico Fellini Příběh pojednává o.
  2. ální film apod. Mythica: Hledání hrdinů (2015
  3. Následující filmy už patří k základnímu vzdělání nejen pro geeky, rozhodně se přitom nejedná o nudnou povinnou školní četbu. Je to základ vědeckofantastického žánru a zároveň představení vývoje trikových technologií v kinematografii
  4. Na Netflixu se TV pořady a filmy dají procházet spoustou různých způsobů. Filtry TV pořadů a filmů. Na většině zařízení si můžete vybírat buď TV pořady nebo Filmy, které pak můžete dál třídit podle žánrů.Na mobilním zařízení a na webu se filtry obvykle zobrazují v horní části obrazovky, na televizi pak ve vertikální nabídce

Podle žánru Archivy - TvojeFilmy

1. Hledání podle názvu. Hledání podle klíčových slov. Klíčová slova Téma. Mysl a duše (16035) Hudba ve filmu. Rock (771) Hip Hop (455) Spíš než za odborníka na akční film se pokládá za nadšeného studenta tohoto žánru. Už po prvním výpadu..
  2. Pokud se zdá výčet filmových trháků vyčerpán a vy již nevíte, po jakém filmu na večer sáhnout, možná by se hodila pomoc v podobě přehledného slovenského webu Topfilm.sk. Na něm naleznete filmy ty nejzajímavější filmy poslední dob, ovšem také filmovou klasiku, rozřazenou podle žánru, roku uvedení do kina nebo také.
  3. Režisér Marc Forster se narodil roku 1969 v německém Ulmu jako nejmladší ze tří bratrů. Vyrůstal ale ve Švýcarsku, odkud ale po dokončení střední školy odletěl studovat film do zámořského New Yorku. Po natočení dvou dokumentů (pro evroé televizní stanice) SILENT WINDOWS (Tichá okna) a OUR STORY (Náš příběh) se přestěhoval do slibnějšího Los Angeles

Hledání babiččiných obratlů, léčba kloubů popelem rodičů či nácvik vlastního pohřbu jsou jen jedny z mnoha motivů filmu, který ukazuje, že není nutné brát život zas až tak vážně Realizace: hledání vhodných lokalit nebylo jednoduché. Tony Scott původně zamýšlel natáčet v Montaně - chtěl mít ve filmu hory a otevřené pláně. Pak ho ale napadlo, že v těch otevřených prostorách by chyběl pocit nebezpečí. Zdálo se mu vhodnější natáčet v Pensylvánii, v jejích hlubokých lesnatých údolích Hra podle stejnojmenného filmu od Petera Jacksona vyšla v roce 2005. Vtělíte se do role jednoho z členů posádky lodi, která se na Ostrov lebek vydává hledat bájného King Konga . Do role obřího opičáka se vtělíte přibližně v polovině hry a žánr se okamžitě změní ze survival střílečky na pěstní rubačku Při hledání naráží na strážce zákona, jejichž chování mu připomíná krutost, kterou zažil ve Vietnamu. A válka začíná znovu. Kdo viděl tento film, a je fanouškem filmového žánru, který představuje, si jej jistě zamiluje a určitě se podívá i na jeho další pokračování. Ta ale existovat vůbec nemusela

Americká krása je drama režírované Samem Mendesem, ve kterém hraje Kevin Spacey jako rodinný muž, jehož život není podle jeho slov vůbec úžasný. Dokud nenastane řada událostí, které ho poněkud zvláštním způsobem nakonec stojí život, jak bylo oznámeno na začátku filmu. Strážci Galaxie (2014 06) Zelená zóna. To, jak moc Call of Duty prolezl svět filmařiny, si nejlépe uvědomíte u akčních scén Zelené zóny. Není jich mnoho, ale i Paul Greengrass (bourneovské filmy) se krutopřísně vojenskému stylu jako z CoD zjevně neubránil Hledání podle žánru, hereckého obsazení a dalších informací Nevíte, co přesně hledáte? Siri umožňuje hledání podle žánru, obsazení, režiséra, hodnocení, vhodnosti podle věku, oblíbenosti a dalších kritérií. Příklad: Ukaž mi nějaké vtipné hororové filmy. Vyhledej nové filmy ve 4K.

Nového českého filmu Promlčeno s Karlem Rodenem v hlavní roli se dočkáme už na konci února příštího roku. Ještě zásadnější roli v něm sehrává skutečná promlčená vražda. Těžké téma vzalo za srdce i herce, jako jsou Vilma Cibulková, Igor Bareš a Vladimír Kratina Výsledky hledání na Expres.cz. Thunbergová zve do kina na film o sobě. Dokument Já jsem Greta ale drtí kritika divák Obsah filmu. Být mladý, mít možnost cestovat po světě a užívat si života, to je něco! S příslibem dobrodružství přijíždí do Thajska mladý americký baťůžkář Richard (Leonardo DiCaprio). Cestování, jak tvrdí, je hledání zážitků, hledání něčeho nového, zvláštního Kde začíná a kde končí jejich moc. Televizní film, natočený podle povídky Karla Čapka klasikem českého filmu režisérem Jiřím Krejčíkem. Hrají: G.

Rozšířené vyhledávání - Filmová databáze online FDb

Režisér Petr Nikolaev se vrátil ke komediálnímu žánru a opět podle jednoho z bestsellerů Michala Viewegha. V průběhu srpna a září 2014 natáčel novou českou komedii VYBÍJENÁ podle Vieweghovy stejnojmenné knihy Až potom pochopí, že toho pravého si každý musí najít sám a že to hledání paradoxně nemusí být až tak těžké, protože někdy ho můžete mít celý život přímo před očima. Jen nesmíte být slepí. Emma (2020) — Film Online Sledujte Emma (2020) filmy online. Mužete sledovat Emma film online v HD Quality

Stejně jako při hledání filmu podle názvu vyberte a klikněte na libovolný z titulů v seznamu a budete moci zobrazit jeho stránku a případně ji sledovat iTunes, Netflix nebo jinou zábavu. Najít filmy podle studia. Chcete-li najít filmy v určitém studiu, můžete požádat Siri, aby jim ukázal Popis: V animovaném filmu od studií Disney•Pixar Hledá se Dory se na stříbrná plátna vrací oblíbená modrá rybka Dory, která si spokojeně žije na korálovém útesu s Nemem a Marlinem.Pak si ale Dory z ničeho nic vzpomene, že kdysi a kdesi ztratila své rodiče. Společně s Marlinem a Nemem se vydá na strhující dobrodružství napříč oceánem, až do prestižního. Režisér přistoupil na odstranění této scény, prý z důvodů, že byla příliš symbolická a plná patosu. Ale možná právě absence emotivních scén, které působí přímočaře a bez skrupulí, ubírá filmu na působivosti. U filmu tohoto žánru a zaměření musí publikum plakat nebo být vývojem děje totálně překvapeno Viděl jsem ďábla je akční film z roku 2010, spadající do žánrů akční, drama, horor, krimi, thriller a psychologický. V hlavních rolích Byung-hun Lee, Min-sik Choi a Ho-jin Jeon. Režie: Jee-woon KimKorejský autor vytříbených žánrových snímků Kim Ji-woon se opět vrací na Filmasii. Po mandžuském..

Nejlepší dobrodružné filmy - NaFilmu

Dějiny filmu 1895-2005 jsou dějinami nejrozšířenějšího druhu umění z pohledu nestora polské filmové kritiky, Jerzyho Płażewského. Napsal je , aby byly opravdu čteny a aby se informace s jeho komentářem dostaly k co největšímu počtu čtenářů Zrcadla je horor z roku 2008, spadající do žánrů horor, mysteriozní a thriller. V hlavních rolích Kiefer Sutherland, Paula Patton a Cameron Boyce. Režie: Alexandre AjaBen Carson už zažil lepší dny. Před rokem byl tento lehkovážný policajt postaven mimo službu kvůli zastřelení kolegy. Tato.. Tematický seriál věnovaný žánru sci-fi zakončíme šestou částí, v níž najdeme přelomové filmy tohoto žánru natočené v letech 2010 až 2019. Téma: Nejslavnější sci-fi filmy let 2010 - 2019 - filmserver.c

V české verzi z tohoto filmu se píseň jmenuje Já tak rád trsám. V roce 2017 ji nahrála i kapela Maxim Turbulenc. V roce 2017 ji nahrála i kapela Maxim Turbulenc. Na cenách DJ Awards, nejrespektovanějších oceněních v oboru, vyhrál Morillo dvakrát cenu pro nejlepšího umělce žánru house (2001, 2003) a třikrát cenu pro. Podle Netflixu dále Dámský gambit obecně posílil zájem o šachy. Hledání tohoto slova na Googlu stouplo dvojnásobně, uživatelé serveru eBay.com dvakrát častěji hledají předměty související s šachami a webu Chess.com se pětinásobně zvýšil počet zaregistrovaných uživatelů

15 nejlepších webů ke sledování filmů a seriálů online

Výsledky hledání: Enc.fantast.filmu; Ve výpravné obrazové publikaci se čtenáři setkají s jednotlivými typy žánru fantasy, s chronologicky seřazenými nejvýznamnějšími fantasy filmy, s autory žánru a především s více než stovkou abecedně seřazených slavných postav Film sleduje dospívání chlapce v muže, hledání sexuální identity a má být současným portrétem mladého člověka z amerického předměstí. Oscara za nejlepšího herce dostal Mahersala Ali, který se objevoval spíše v seriálech. Přestože je oceněný film kvalitní a oceňovaný i kritikou, je otázkou, jestli to není. Tahle vítězka Miss bude hrát v novém filmu Simonu Krainovou zamlada Režisér Petr Nikolaev se vrací ke komediálnímu žánru a opět podle jednoho z bestsellerů Michala Viewegha. osudových láskách, kráse a ošklivosti, alkoholu a hledání lidského štěstí. V několika časových rovinách vypráví příběh spolužáků. nebo se už k filmu nevrátili (Ladislav Helge). H: K zisku tří bodů staþí uvést alespoň tři možnosti: tedy např. pokraþování v tvorbě podle stranické linie, několikaletý distanc a exil. Není-li uveden ani jeden příklad, sníží se výsledek o jeden bod. Pokud tedy někd Děj svérázného příspěvku k žánru historického filmu se odehrává ve 30. letech 19. století, v době, kdy se v afrických koloniích stále hojně obchodovalo s otroky, ač již šlo o praktiku nelegální. Ne vše ale jde podle jeho plánu. Opakované útoky divokých kmenů donutí Wulffa k hledání pomoci u místního.

10 nejskandálnějších erotických filmů - AVmania

1. Mezi filmy podle legendy hororvého žánru se najdou kultovní trháky posledních desetiletí, ale i méně známé kousky natočené pro fanoušky Kingovek. 1. Carrie (1976) První Kingův román vůbec a nejlepší filmová verze příběhu o Carrie, dívce týrané vlastní matkou, náboženskou fanatičkou
  2. Recenze k americkému filmu Skála,které vyšly v českém tisku v roce uvedení filmu do kin - rok 1996
  3. Hledání Lze vyhledávat podle alba, umělce, žánru nebo playlistů Zobrazí všechna dostupná alba Zobrazí hudbu seřazenou podle umělců Zobrazí hudbu seřazenou podle žánru Zobrazí všechny playlisty Zobrazení v mřížce Tuto možnost vyberte, pokud chcete všechny položky zobrazit jako ikon

Hra podle filmu Letopisy Narnie: Princ Kaspian - svět fantazie vás potřebuje První díl této herní ságy ale nebyl v žánru dobrodružných akčních her vyloženým propadákem, Představit si pod tímto pojmem můžete prozkoumávání lokací, hledání tajných cest a zejména sbírání předmětů, jejich pokládání na. Večer jste usnuli u úžasného filmu? Nevadí! Najdete ho ve zhlédnutých pořadech!. Máte rozkoukaný skvělý film a později byste se k němu chtěli vrátit? Neváhejte využít novou sekci zhlédnutých pořadů, která Vám usnadní hledání, aniž byste si pořad nahráli.Pokud jste sledovali pořad, který chcete doma ostatním zatajit, stačí ho vymazat a nikdo se o něm nedozví

Marc Forster ČSFD

1. O2 Hledání v aplikaci O2 T
  2. Hledání / The Search (2014) ČSFD
  3. Hledám film nebo seriál FILMTOR
  4. Mé oblíbené filmy a seriály podle knižní předlohy Knihy
  5. Dustin Hoffman - Podle žánru Nafilm
Osudové peníze — Česká televizeMladý Schwarzenegger debutuje jako romantikPetr Zelenka chce po Karamazových natočit "něcoUpír z Feratu — Česká televizeAkční filmy online zdarma ke shlédnutí - Tvojefilmy
  • Kolac ze zloutku.
  • A2larm.
  • Tenisky pánské.